Възмутително: Клиентка на „Кауфланд“ отнесе солена глоба от служител на магазина!

Веригата за хранителни стоки „Кауфланд“ отново си навлече възмущението на своите клиенти

Една от най-известните търговски вериги у нас – „Кауфланд“ за пореден път си навлече гнева на потребителите. За поредния потресаващ случай алармира клиентка на магазина. Млада майка сподели с потребителите на най-най големия форум за майчинство bg-mamma.com, където стотици възмутени клиенти споделят начина, по който са били измамени от веригата. Темата, в която се дискутират наглите измами на гиганта, носи гръмкото заглавие „Как Ви лъже „Кауфланд“?“

Последният случай на възмутена клиентка на веригата е повече от потресаващ. Потребителката на форума с псевдоним iliqna89 разказва, че на 28 януари отишла в близкия „Кауфланд“, за да напазарува. Покупките на младата майка били на стойност 30 лева. Илияна била заедно със своето бебе. Тъй като била с количката на детето си, младата майка решила да използва кошчето за багаж под нея, за да занесе по-лесно покупките  до касата.

"Кауфланд"

Охранител на „Кауфланд“ глоби клиентка на магазина

Домакинята взела и торба с картофи, която също сложила в кошчето на бебешката количка. На касата младата майка забравила да извади от картофите от количката. Излизайки от магазина, Илияна била спряна на изхода от единия от охранителите на търговския обект, който я помолил да му покаже касовата бележка. Виждайки картофите, Илияна се сетила, че е забравила да ги извади на касата и казала на гарда, че ще се върне на касата, за да ги плати. Той отказал да я пусне, заявявайки, че това е кражба и се налага да я глоби със 100 лева.

След дълги увещания, охранителят намалил глобата на 50 лева. Казал на Илияна, че го прави, тъй като има малко дете. Потърпевшата разказва, че имала в себе си само 10 лева и ги с тях платила част от глобата, при което е била принудена да подпише протокол, че дължи още 40 лева.

Илияна е възмутена от случилото се. Тя пише, че картофите са били на стойност не повече от 2 лева. Въпреки, че по според действащото законодателство у нас необявена стока в търговски обект се заплаща в троен размер, остава неясен фактът на какво се дължи необосновано високата глоба от 50 лева, която охранителят на „Кауфланд“ е наложил на младата майка, както и неговите правомощия за налагането на такава.

Възмутително: Клиентка на „Кауфланд“ отнесе солена глоба от служител на магазина!
4.5 (90%) 2 votes

Правда.бг препоръчва и:

8 коментара to “Възмутително: Клиентка на „Кауфланд“ отнесе солена глоба от служител на магазина!”

  1. Начева

    апр. 06. 2016

    Днес в Кауфланд на улица Скопие глобиха съпруга ми който е с два инсулта със 150 ЛЕВА. Забравил две самобръсначки в джоба си!!! Държаха го повече от час докато събера парите и го заплашваха с какво ли не. В крайна сметка дължим още 20 лева. Занесох парите и господина с щкембето ме изгони пред вратата- повече нямал работа с мен. Казах,че мъжа ми е болен-той отговори, че и с пет инсулта да е пак не го интересува… Безумна арогантност- притесних се не толкова за парите, които за нас са много, колкото на него да не му стане нещо… ДА НЕ ГОВОРИМ ЗА УНИЖЕНИЕТО… Знам, че има ГОСПОД, знам че преди светли празници злото се активизира, както знам, че и семейството на наглеца рано или късно ще вечеря филийка със сол като нас… МИЛИ ХОРА НЕ ПЪЛНЕТЕ ГУШИТЕ НА ПОДОБНИ ВЕРИГИ. ТОЛКОВА МНОГО МАГАЗИНЧЕТА И ТО С ЕКОПРОДУКТИ ЕДВА ОЦЕЛЯВАТ. НАШИТЕ ДЕЦА НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ГМО ПРОДУКТИТЕ, УВРЕЖДАЩИ ЗДРАВЕТО ИМ… ЖЕЛАЯ ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ И МНОГО ЗДРАВЕ НА ВСИЧКИ ОБИКНОВЕНИ ХОРА КАТО НАС. БОГ ДА НИ ПАЗИ!

    Reply to this comment
  2. Runqo

    май 17. 2016

    Нещо на измишльотина ми прилича.А вие правдаджии БГ сайт ли сте? „правда“ повече на руски звучи.

    Reply to this comment
  3. Runqo

    май 17. 2016

    А след като госпожата призовава да не се пълнят гушите на тези вериги,да се пазарува от екомагазинчета,гмо било и т.н.,тя какво прави в Кауфланд???? Краде ножчета ли ??

    Reply to this comment
  4. Runqo

    май 17. 2016

    Kъде изчезна предния ми коментар??? Ама вие май наистина сте руски боклуци. Лъжци и мошеници! Типични руски помияри!

    Reply to this comment
  5. Runqo

    май 17. 2016

    А , сега се появи…. Може и да не сте чак такива помияри….

    Reply to this comment
  6. Тодорова

    май 29. 2016

    Кой им дава право да налагат такива големи глоби?Държавата ни е виновна за това.Аз съм силно възмутени от магазин Кауфланд.

    Reply to this comment
  7. ЧЕТИН

    сеп. 27. 2016

    ПРЕСТАНАХ ДА ПАЗАРУВАМ ОТ ТОЗИ МАГАЗИН, ЗАЩОТО ПРОДАВА РАЗВАЛЕНИ ПРОДУКТИ.

    БЕБЕШКИ ХРАНИ С ЧЕРВЕИ.
    БИСКВИТИ С ЧЕРВЕИ.

    Reply to this comment
  8. Na Name

    Дек. 28. 2016

    И на мен ми се случи същото! За една острилка от 2.50 ме накараха да платя 100 лв. Притесних се страшно, не исках да безпокоя близките си вкъщи, извадих 100 лв и платих. Отвратителни са! В пряк текст си признаха, че имат много загуби и така си ги покриват!!!

    Reply to this comment

Добавете коментар